پاورپوینت در مورد بازاریابی اجتماعی -بازاریابی -SOCIAL MARKETING -اسلاید ۴۵

—در دنیای امروز کسب سهم بیشتر از بازار مصرف، هدف اصلی شرکت ها و صاحبان صنایع به شمار می رود و در این شرایط استفاده از اصول و فنون علمی در بازاریابی هر روز پررنگ تر از قبل می شود. —بازاریابی نوین به جای جستجو برای یافتن مشتری جهت محصولات تولید شده، به  خلق محصولات و خدمات متناسب با خواسته ها و نیازهای مشتریان توجه دارد. —به عبارت دیگر کانون اصلی اندیشه و عمل در بازاریابی نوین، تامین رضایت و ایجاد ارزش برای مشتری است تا به سمت محصول تولید شده یا خدمت مورد نظر ما جلب گردد …     —می توان از اصول بازاریابی اجتماعی برای فروش ایده ها، نگرش ها و رفتارها به جامعه استفاده کرد. —بازاریابی اجتماعی بسیار پیچیده تر و گاه کم اثرتر از بازاریابی تجاری است، —در بازاریابی اجتماعی تلاش در جهت تاثیرگذاری روی عقاید و رفتار جامعه است… تعریف بازاریابی اجتماعی   —اهداف بازاریابی تفاوات بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی آمیزه بازاریابی قیمت (Price) مکان(توزیع)   Place ترویج (  Promotion) سیاست و سیاستگذاری (Policy) عوامل موثر بر بازاریابی &nbs …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *