پاورپوینت روابط عمومی مدیران برنده و بازنده

                نوع فایل:power point قابل ویرایش:۵۵ اسلاید   قسمتی از اسلایدها: فعالیت در روابط عمومی نیازمند بهر جوئی از علم و تجربیات عملی می باشد و علیرغم تمام تلاشهای صورت گرفته ممکن است نتیجه مورد نظر حاصل نگردد.  در این صورت ممکن است شما با باخت و شکست روبرو گردید این مقاله خصوصیات و ویژگیهای مدیران برنده و بازنده را از لحاظ رفتاری مورد مقایسه و تحلیل قرار می دهد امید است که شما فقط برنده باشید   فهرست مطالب واسلایدها: برندگان متعهد می شود بازندگان وقتی بازنده ای مرتکب اشتباه می شود می گوید: «تقصیر من نبود» برندگان هراس برنده از باختن به آن اندازه نیست بازندگان بازنده از کنار مشکل گذشته و آن را حل نشده رها می کند. برندگان   برنده مورد تحسین واقع شدن را به «دوست داشته شدن» ترجیح می دهد هرچند که هر دو حالت را مدنظر دارد بازندگان بازنده می گوید: «تا بوده همین بوده و تا هست همین است برندگان برنده گام های متعادلی برمی‌دارد بازندگان بازنده احساس می کند که اگر به مردم فرصت داده شو …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *